Sydney - Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu Sydney - Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

Sydney - Coffs Harbour

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

30 April 2011 | Australië, Coffs Harbour

Hooi!!

Sinds ons laatste verslag hebben we school beeindigd en zijn we vertrokken uit het gastgezin. De reis naar het noorden is begonnen!
Na ons vertrek uit Sydney, vol goede moed, hebben we de eerste nacht noodgedwongen geslapen op een rest-area (gratis camping, meestal vrij basic) langs de snelweg bij Bulahdelah, klein probleempje met de auto (hebben we de NRMA, dat is een soort ANWB, niet voor niets afgesloten). Kortom, lekker begin. Daarna zijn we doorgereden naar een camping bij forster, waar ....

Zojuist moest ik het schrijven onderbreken, want er zijn hier papegaaien die uit onze hand eten!

..... Verder met het verslag, waar onze auto gemaakt kon worden, door de paasdagen en anzecday (soort bevrijdingsdag) pas na 3 dagen :(. Die camping was heel mooi met een klein paradijsstrand achter een nationalpark. De auto moest daarna ook nog eens 1 nacht achterblijven, dus hebben we in een motel geslapen met de 'best shower ever!' Toen zijn we door het ontiechelijke noodweer en donker naar een restarea gereden, dat was heel spannend, rest-areas voelen toch prettiger aan als je ze bij daglicht gezien hebt en het droog is. Verder hebben we een pelikaan gezien, zijn we naar het koalahospital in Port Macquarie geweest (eerste koalas gezien, so cute), we hebben gevist in Nambucca en op dit moment staan we op een camping in Coffs Harbour.

Ondanks dat we vandaag nog lekker in de zee gezwommen hebben en we nu lekker in het zonnetje zitten, mag het weer wel iets beter; 'showers' hebben we inmiddels genoeg gezien, de blubber komt bijna boven de teenslippers uit en we hebben maar 1 lange broek bij ons die wel eens een wasje kan gebruiken! Tot zover onze update!

No worries, de auto doet het weer super en ondanks wat oponthoud vermaken wij ons prima.

Op naar de Gold Coast!

P.S. we doen ons best, maar foto's uploaden wil vaak niet lukken. Jullie houden ze tegoed!!!

• 30 April 2011 - 07:54

Lindsay:

Hey meissie,

Leuk verhaal weer :D
    Enne.... 't heeft ook wel wat toch, autopech en dan langs de snelweg slapen ;)
    Geen idee wat een restarea is.... ?!
    Maar het zijn in ieder geval dingen die je altijd bij zullen blijven en je reis toch ook wel een andere draai geven, dus het positieve ervan inzien :D

Wens jullie nog ongelooflijk veel plezier en geniet er lekker van!!!

Knuf xxxxx

• 30 April 2011 - 10:30

Eline:

Aaah die papegaaitjes, wees maar blij dattie niet in je neus pikte :D
    Ik ga je weer een mail sturen schat! Mis je!

• 01 Mei 2011 - 07:00

Linda:

Heey, I'mmmmm hohome. Fijn om dan gelijk wat van jullie te lezen. Gelukkig horen we de autoproblemen pas achteraf. Hoeven we ons daar geen zorgen om te maken. So cute die vogeltjes, toch maar weer een voliere in de achtertuin maken???? Met koalaverblijf dan ook maar??
    Kusssss

• 01 Mei 2011 - 18:16

Oma Moseman:

Dag Lieffies,

Wat een heerlijk reisverslag weer, ik heb er van genoten! Wat een belevenissen allemaal, om nooit meer te vergeten! Als ik tien jaar jonger was, zou ik ook wel zo'n reis willen maken.
    Hier is alles goed, met opa en met mij. We hebben een weekje op de hondjes gepast, erg gezellig. Nu zijn we weer thuis, ook wel weer fijn.

Hou ons goed op de hoogte jongens, daar leven we op. Dikke kus en heel veel liefs van ons allebei

Opa en oma

• 02 Mei 2011 - 12:35

Ineke En Piet:

Hoi, leuk weer te lezen over jullie belevenissen,best wel spannend allemaal.Linda en Sander zijn weer naar huis, we hebben een erg gezellige week gehad. Sander heeft ons een nieuw kaartspelletje
    geleerd en hij heeft lekker gegolfd met Piet. Verder een mooie wandeling gemaakt in de bergen,dus kortom we hebben ons vermaakt. Veel plezier verder en hopen dat jullie geen pech meer krijgen. Veel liefs Piet en Ineke

• 03 Mei 2011 - 20:04

Pauline:

Hi luitjes!

Gisteren een stukje outback op televisie gezien. Een bijzonder iets nu ik weet dat jullie daar ergens rondrijden! Het zag er allemaal zo schoon en mooi uit, is dat in het echt ook zo? Jullie reisverslag klinkt echt geweldig. Een onvergetelijke ervaring, dat pakken ze je nooit meer af.
    Bij ons is alles prima, Ivanka heeft i.i.g. voldoende studiepunten om door te gaan naar het tweede jaar, Bente heeft een leuke baan gevonden bij een spaans tapasrestaurant, de jongens zijn er nog steeds en de doggies zijn vandaag ontmand. Ohhhhh. Geniet lekker verder en schrijf maar gauw een vervolg! Dikke kus van ons allemaal, Pauline

• 04 Mei 2011 - 20:36

Suzan En Jean:

Jullie kunnen leuk schrijven. Niet te lang en prettig om te lezen. Uit de onverwachte momenten komen vaak de meest bijzondere ervaringen. En zo te lezen raken jullie niet gelijk in de stress of in paniek. De echte wereldreizigers!
    Morgen gaan we even op de koffie bij je moeder. Even horen hoe zij het heeft gehad. Groetjes en blijf genieten.

• 06 Mei 2011 - 21:19

Pauline:

Hi mates, everything ok out there? Heb een mooie dag straks en veel plezier! Ik ga nu slapen, jullie worden zo wakker. Grappig. Take care, xxxx bpib

• 07 Mei 2011 - 22:52

Hi Renski And Geert:

We are following your trip and it seems that you are enjoying yourselves.
    Hope the car keeps going and you don't have anymore trouble.
    We have received some post/mail from Holland which we will keep for you until you return to Sydney.
    Kind Regards and have a good trip.
    Rob and Juliet (Bronte, Sydney)