kleine update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu kleine update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

kleine update

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

31 Maart 2011 | Australië, Sydney

Beste mensen,
bedankt voor alles reacties, erg leuk! We kunnen niet op alles reageren, maar het wordt zeer gewaardeerd!
Wij zijn nog een beetje in Sydney aan het rommelen, voordat we zondag naar ons gastgezin gaan. We hebben veel leuke dingen gezien en het was afgelopen dagen super mooi weer!
Hierbij wat foto's.
Tot volgende update!

• 31 Maart 2011 - 06:12

Linda:

Mooie foto's!!!!!! Maarreh, dat van dat "we leven op wortelen" geloof ik nu natuurlijk niet meer. :-)

• 31 Maart 2011 - 10:45

Jos En Henny:

Superblauw die lucht!
    Groeten!

• 31 Maart 2011 - 14:47

Eline:

Leuke foto's rens! Maar de uilenfoto op het vliegveld blijft toch het leukst :D Geniet ervan!

• 31 Maart 2011 - 16:46

Colinda:

Ha Geert-Jan & Renske!

Leeuk om via deze weg jullie te volgen!
    Ik wens jullie een Fijne tijd:)

Groetjes Colinda

• 31 Maart 2011 - 19:51

Pauline:

Hai lieffies,

Gefeliciteerd met jullie broer/zwager! Jullie aan een broodje croc, wij straks aan de boeren appeltaart, ook lekker. Wat een fantastische foto's, ze zijn veel leuker nu ik weet dat jullie ze gemaakt hebben! Hoe slaapt jullie riante bed? Blij dat je straks naar je gastgezin gaat? Maar weer afwachtend wat je daar tegenkomt:)
    Ik ben benieuwd naar het vervolg, binnenkort maar eens een keertje skypen ok?

Kus voor jullie allebei,

Bart, Pauline, Ivanka en Bente

• 01 April 2011 - 07:08

Pa En Ma:

Hallo Geert-Jan en Renske,

Vanmorgen weer geskyped en jullie gezien en gesproken. Fijn dat jullie een beetje tot rust komen en tijd voor jezelf hebben. Heel mooie foto's. Ik heb op wikipediea opgezocht hoe een Possum eruit ziet. Valt me nog mee. Een soort konijn maar dan met een klein kopje. Geniet nog van je vrije dagen en daarna aan de studie!

groetjes papa en mama

• 01 April 2011 - 08:01

Jaap Mensink:

Hey GJ en Renske,

Erg leuk om dit allemaal te lezen en jullie foto's te zien.
    Veel plezier daar, geniet er van!

Groetjes, Jaap

• 02 April 2011 - 03:02

Leanne:

Hoi Renske en Geert-Jan,

Ik ben benieuwd wat jullie van de oostkant vinden. Dan kunnen wij weer profiteren van jullie verhalen voor als wij die kant een keer opgaan.

Hier in Perth is het nog steeds 30 graden. Heerlijk! Morgen gaan we snorkelen op Rottnest Island. Wij zullen onze ervaringen weer met jullie delen natuurlijk.

Tegen de tijd dat jullie toe zijn aan de westkant horen we het wel.

Groetjes Bastiaan en Leanne

• 03 April 2011 - 16:58

Nol, Diaan En Thijs:

Hoi hoi,

nou we missen jullie al.......
    gelukkig dat jullie nu lekker zelf op ontdekkingsreis kunnen...geniet ervan.....

greets Nol, Diaan en Thijs