Eigen baas - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu Eigen baas - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

Eigen baas

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

28 Maart 2011 | Australië, Sydney

Beste thuisblijvers, onze introductiedagen zijn voorbij, ondanks dat het heel nuttig was en leuk, zijn we blij dat voorbij is! EIGEN BAAS!!!! Nu kunnen we ons eigen plan trekken, wat begon met uitslapen.
Gisteren zijn we nog bij de blue mountains gweest ( volgens ons waren Het de 'blur mountains') het was heel mooi, maar het weer viel tegen. We hadden geluk dat het droog was en dat we the three sisters hebben gezien en kangaroes en kakatoes! Verder zijn we naar de botanische tuinen geweest en we hebben een haven cruise gemaakt. Voor de rest van de week gaan we gratis uitstapjes maken, buslijn 555 door de stad, museum, tour door de botanische tuin, marinemuseum. Tot de volgende keer!
Ps bedankt voor jullie Berichtjes, erg leuk!!!

• 28 Maart 2011 - 06:08

Linda:

Laat je er thuis twee achter, ga je er daar Three opzoeken :-). Lekker hoor op jezelf verder. Veel plezier! Leuk dat jullie foto's plaatsen.

• 28 Maart 2011 - 07:32

Arie Van Der Schoor:

Van je moeder de link gekregen. Erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Leuk om op deze manier daar iets van mee te krijgen. Blue mountains ken ik alleen maar van liedjes. Maar er zijn er geloof ik wel drie Blue Mountains op de wereld, dus over welke ze dan zingen...? Kwamen de three sisters niet voor in een film van Crocodile Dundee? Hij springt daar van rots naar rots volgens mij. Is er nog geld over voor huishoudelijke hulp in jullie slaapkamer? Veel plezier, leuk dat ik even mee mocht kijken. (Natuurlijk ben ik stinkend jaloers)
    Groetjes!

• 28 Maart 2011 - 09:40

Allard:

Heel veel plezier in Sydney! ik kijk uit naar de foto's en de verslagen.
    Have fun!

• 28 Maart 2011 - 11:11

Jos En Henny:

Het is niet druk in Sidney zo te zien.
    Van Leanne hoor ik dat men zo netjes rijdt in Perth.
    We zijn gisteren bij Sander thuis geweest en daar was het iets netter dan in jullie onderkomen!
    We kennen wel de Seven Sisters aan de zuidkust van Engeland.
    Veel plezier samen en groeten van ons.

• 28 Maart 2011 - 14:19

Bente:

Wat leuk die foto's! ook gezellig al die bedjes op één kamer, hahaha. Ik ben stiekem wel heel erg jaloers op wat jullie allemaal meemaken!
    ik ben benieuwd naar het volgende berichtje!

Xxx Bente

• 29 Maart 2011 - 18:53

Annette:

hoi rens en gj
    van mama linie de link gekregen ,vind het leuk om jullie te volgen geniet er van en veel plezier.
    wij houden mama linie wel in de gaten op het werk
    gr annette