De eerste dagen in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu De eerste dagen in australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in australie

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

25 Maart 2011 | Australië, Sydney

Hai,

Hier het eerste bericht uit australië. Na een goede vlucht (veel geslapen) zijn we gisteren rond 13 uur aangekomen. We zijn prima opgevangen door het team van australian backpackers en gelijk begonnen met een druk programma. Erg lekker met je jetlag en ernstig gebrek aan nachtrust! De eerste dag sloten we af met een BBq waarbij we kangaroevlees kregen, lekker maar taai! De avond werd afgesloten met het optreden van een aboriginal.
Het hostel is enorm wennen, het is een huis met ongeveer 20 kamers (op onze kamer slapen we met z'n zevenen) en 5 douches en er wordt vrij primitief geleefd. Vandaag was een rustige dag, we hebben uitleg gehad over het kopen/huren van een auto, hebben een bankaccount geopend en een verzekering basisr afgesloten. Morgen hebben we een havencruise dit schijnt erg leuk te zijn. Het weer is prima zo rond de 25 graden, we hopen dat dit nog even aanhoud want de zomer is hier wel bijna afgelopen!

Groetjes Renske en GJ

• 25 Maart 2011 - 07:25

Gerarda En Peter:

Crikey! Goed om te horen dat de lange zit er op zit. Veel goeds en plezier down under!

• 25 Maart 2011 - 07:36

Lindsay:

Woooow, leuk leuk leuk! Heerlijk om dat allemaal mee te mogen en kunnen maken.
    Geniet er lekker van!!

• 25 Maart 2011 - 08:47

Anne:

Wauw mooi hoor die foto van Sydney..
    Zijn jullie inmiddels al weer wat meer bijgeslapen?
    Tot snel op Skype!!!

• 25 Maart 2011 - 09:39

Linda:

Wolken??????????? die hebben wij al een paar dagen niet gezien :-) Veel plezier -X-

• 25 Maart 2011 - 17:46

Opa En Oma Moseman:

lieffies, wat fijn dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Gisteren heb ik ook gereageerd
    maar deze poging mijnerzijds is niet overgekomen. Ik hoop dat het deze keer beter gaat!
    Het is toch nog knap vermoeiend zo in het begin, maar jullie zijn gelukkig nog jong en dan kan
    je veel hebben en de jetlag gaat vanzelf over.. Het zal toch nog wel een toer zijn om alle
    indrukken goed te kunnen verwerken maar het lijkt me een prachtige reis te zijn en ik ben heel
    blij.dat we op deze manier deelgenoot kunnen zijn.Ook de foto is erg mooi. We blijven jullie
    volgen !Kus oma X

• 25 Maart 2011 - 19:17

Jos En Henny:

Uitgebreid is jullie reis besproken tijdens het buurtetentje van de Roemer.
    Veel plezier verder!

• 26 Maart 2011 - 18:26

B,P,I,B,GJ,J:

Lekker zeg dat de reis goed is verlopen!
    en het is ook wel lekker om primitief te leven, want dan zie je hoe goed je het thuis hebt! ook erg gezellig met zn zevenen 1 kamer delen:)
    Tot het volgende berichtje met graag wat meer foto's!

Xxx Bart, Pauline, Ivanka, Bente, Geert-Johan & Jari

• 27 Maart 2011 - 13:55

Sander:

Hey, leuk om jullie verhalen te lezen! Hoelang zitten jullie in dat hostel? Groetjes ook van Sarah.

• 27 Maart 2011 - 16:49

Toos:

Fijn dat jullie lange vlieg reis er op zit.De foto die je gemaakt heb is heel mooi.
    Geniet elke dag van wat je ziet ,dan rust je ook sneller uit!
    Heel veel reis plezier.