We zijn onderweg! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu We zijn onderweg! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg!

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

23 Maart 2011 | Taiwan, Taipei

Geachte boeren, burgers en buitenlui,

Na lang wachten en een emotioneel afscheid op Schiphol, zijn we aangekomen in Taipei. Eerst hadden we een tankstop in Bangkok daar moesten we verplicht het vliegtuig uit, opnieuw door de douane en het vliegtuig weer in, waar ondertussen renskes tijdschriften weggegooid zijn :-(.
Nu zijn we dus in Taipei in het novotel en dat bevalt prima! Vanaaf vertrekken we om 23.55 lokale tijd (ongeveer 17.00 uur bij jullie) naar Sydney in een superluxe vliegtuig.

Groetjes renske en gj

• 23 Maart 2011 - 08:22

Linda:

Ha wereldreizigers,
    Leuke dag in Taipei gewenst! Niet te lang in het zwembad blijven, daar krijg je rimpeltjes van.
    Kusssss

• 23 Maart 2011 - 11:41

Jos En Henny:

Goede reis verder!

• 23 Maart 2011 - 12:33

Lindsay:

Yeah, good news! Lekker, lekker!!!

Na altijd zo'n verschrikkelijk afscheid, nu tijd om te genieten en mooie dingen van de wereld te gaan zien.

Wij wensen jullie vanaf hier ontzettend veel plezier en geniet er van saampies!
    Het wordt een onvergetelijke ervaring! (Die we maar al te graag via WaarBenJijNu volgend :-))

Liefs xx

• 23 Maart 2011 - 12:34

Lindsay:

PS: Superluxe vliegtuig, details, details...?! :D

• 23 Maart 2011 - 13:13

Hoiii:

Hoi Hoi,

Veel plezier beiden en geniet ervan!!

Team van Euromobil Wittebrug,
    Desiree, Jerry, Thijs, Peter
    Ahmet, Rob en Joke

• 23 Maart 2011 - 15:52

Wendy:

Heeeel veel plezier daar in het mooie Taipei!

Kus vanuit Oostenrijk
    Wendy, Rob, Jesse en Timo

• 23 Maart 2011 - 21:18

Pauline:

Yo allebei,

Wat goed dat jullie al zo ver zijn, én dat jullie ook laten weten hoe je reis verloopt! Pak van mijn hart. Het voelde alsof ik mijn eigen kinderen moest laten gaan, erg he! Geniet van al het nieuws dat jullie tegenkomen onderweg, de ene nieuwe ervaring na de andere. Heel veel liefs en tot horens,

Pauline

• 24 Maart 2011 - 18:35

Bente:

Ik wil jullie nog een keer echt heel erg veel plezier wensen!
    en leuk om te lezen dat jullie het ook leuk hebben:)

Geniet van alles!

xxxBente

• 24 Maart 2011 - 19:36

Opa En Oma Moseman:

Hai lieverds,

Zijn jullie al geland inmiddels? We zijn heel benieuwd hoe het daar is! Laat maar gauw weer wat van jullie horen!

Dikke kus van opa en oma