Australië here we come! - Reisverslag uit Benthuizen, Nederland van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu Australië here we come! - Reisverslag uit Benthuizen, Nederland van Renske en Geert-Jan - WaarBenJij.nu

Australië here we come!

Door: gjenrr

Blijf op de hoogte en volg Renske en Geert-Jan

14 Maart 2011 | Nederland, Benthuizen

Na het overlijden van Renske's vader hebben we besloten toch naar Australie te gaan. We vliegen 22 maart via Bangkok en Taipei naar Sydney. Hier aangekomen beginnen we met een groepsreis van vijf dagen. Na de groepsreis gaan we verder met een drie weken durende cursus Engels. tijdens deze cursus wonen we in bij een gastgezin aan de rand van Sydney, op 500 meter van het legendarische Bondi Beach.... dit is een prima vooruitzicht als je weet dat de temperatuur in Sydney rond de 30 graden is.

Zodra de cursus is afgelopen gaan we door met de reis door Australie, we willen beginnen met de oostkust. Deze kust is ongeveer 2500 kilometer lang en we plannen dit te bereizen in ongeveer drie maanden.

Maar niets staat vast! We zien daar wel hoe het verder loopt.

• 14 Maart 2011 - 20:37

Jos En Henny:

Wij wensen jullie dan heel veel plezier en ook sterkte!
    Groeten van ons.

• 14 Maart 2011 - 20:44

Wendy Den Adel:

Hoi Renske en Gert Jan,

Heel veel plezier op jullie 'wereldreis'!! Ik houd jullie site in de gaten :-)

Liefs Wendy

• 14 Maart 2011 - 20:57

Linda:

Goed dat jullie gaan. Dinsdag zet ik het eerste stipje op de kaart van Australië.
    -X-

• 15 Maart 2011 - 13:21

Euromobil Wittebrug:

Veel plezier en geniet!!!!!

Groeten,
    Desiree, Jerry, Ahmet, Thijs, Peter en Rob
    Euromobil Wittebrug.

• 17 Maart 2011 - 16:03

Frédérique:

Heel veel plezier! Ik ga jullie blog volgen, ben benieuwd!

Liefs, F

• 18 Maart 2011 - 18:19

Suzan En Jean :

Hoi luitjes, nog een paar dagen en dan is het zover. Hoe de reis ook zal verlopen, het wordt een onvergetelijke herinnering. En wie veel heeft gereisd kan veel verhalen, dus het zal nooit meer saai zijn op feestjes. Doe voorzichtig en we kijken uit naar jullie ervaringen.
    groetjes,

Suzan en Jean

• 21 Maart 2011 - 08:52

Lindsay:

Super dat jullie toch doorzetten.
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet er lekker van samen.

Wat een avontuur :D

xxx

• 21 Maart 2011 - 15:34

Jan-Willem:

Heel veel plezier in Australië, ook namens de rest van de familie Boer! We gaan je blog volgen!

• 24 Maart 2011 - 17:46

Oma:

Hoi lieffies, wat een leuke manier om zo het kontakt met jullie te onderhouden. Na een heftige start is dan nu eindelijk het grote genieten begonnen en het is jullie

van harte gegund.
    Mama heeft de foto's doorgestuurd die op Schiphol genomen zijn, dat kleine doppie is zeker het
    nichtje van Geertjan? We zijn erg benieuwd naar het verloop van jullie avontuuren wachten met
    spanning het volgende verslag af. Kus oma